Etichete

marți, 8 mai 2012

Salcamii

mi s-a parut mereu
ca parfumul florilor de salcam
dureaza prea putin,
chiar daca-si lasa amintirea vie
atat de adanc imprastiata-n noi...

si ma intrebam de ce...?
cum se face ca ei, salcamii,
isi varsa mireasma
ca dintr-o alta lume, atat de nebuneste, dar atat de scurt?

daca ar inflori tot timpul,
micile lor clopote albe
si-ar canta sperantele si tristetile in sufletele noastre 
si am uita de toate celelalte flori din lumea asta mare.

asa ca poate e mai bine ca doar intrezarim
chemarile adiate din salcamii nostri,
altfel am putea sa ne pierdem 
si nu stiu daca ne-am mai regasi vreodata.

de unde le vine, totusi, parfumul...?

daca stii tu,
nu-mi spune, 
doar vino intr-o zi cu bratele pline de florile lor
si scutura-le peste mine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu