Etichete

duminică, 6 mai 2012

O taina

am adunat, cu grija,
o oglinda veche, un fir de curcubeu,
o sageata si un varf de munte,
o privire si un suras ascuns,
si multe, multe alte lucruri,
purtatoare de sens pentru noi.

le-am asezat, apoi, impreuna,
in aceeasi cupa,
si am varsat peste ele
suvoiul viu al dragostei noastre,
cu gandul ca, topite,
vor curge una-ntr-alta
si toate intr-o singura si noua taina...

vreau sa o asez pe tamplele noastre,
in inimi si in palme,
ca sa ne amintim mereu cine suntem
si ce iubim amandoi,
si ca sa o regasim
in fiecare gand sub tampla nascut, 
in fiecare tresarire a inimii
si-n fiecare atingere, ca prima oara.

asa, tot ce am fost, am iubit si am adunat,
vor ramane cu noi, ni le vom oferi, iar si iar, unul altuia
si impreuna - lumii intregi, pentru totdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu