Etichete

marți, 3 aprilie 2012

Povesti



Se intampla demult,cand ascultam
povestile culese dintre stele
si-n sufletele noastre pricepeam
si limba lor, si semnele din ele.

Sagalnic, vantul liber ne-a chemat
sa-l insotim, sa colindam cu el
vazduhurile lumii-n lung si-n lat...
dar i-am zis "nu"  si nu ne-am dus defel.

Cu ochi albastri si imbietori
nemarginita mare ne-a propus
sa stapanim pierdutele-i comori...
noi am spus iarasi "nu" - si nu ne-am dus.

Chiar curcubeul, surazand voios
a vrut pe amandoi sa ne incinga
cu brau-i frant, de aur luminos,
dar n-a putut nici el sa ne convinga..

Acum, din cand in cand, ne amintim 
c-a fost o vreme cand vorbeam cu marea,
si soapta vantului in suflete-o simtim
si parca-parca-i deslusim chemarea..

Dar e tarziu...povestile-au apus
iar semnele din ele le-am uitat.
Oare cum ar fost sa ne fi dus
pe-un arc de curcubeu, cand ne-a chemat?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu