Etichete

joi, 26 aprilie 2012

O scrisoare de la Viitor

mi-a adus vantul 
o scrisoare de la Viitorul meu...
l-am rugat sa ramana, sa mai stam de vorba,
si s-a asezat langa mine, cu bujori infloriti in obraji.

sa primesc o scrisoare de la Viitor...
mi-era sufletul o mare intrebare si o mare teama,
un inceput de rasarit,
presimtind primele umbre ale inserarii.

am desfacut-o, 
si un zambet s-a desprins din ea,
m-a privit, m-a recunoscut
si s-a asezat, emotionat, pe buzele mele.

nu m-am grabit.
am ascultat mai intai povestile vantului,
si cand le-a terminat a asteptat,
curios sa-mi auda raspunsul.

asa ca am citit.
si-am inceput sa zambesc,
cu zambetul primit mai devreme,
scufundandu-ma in alte povesti, nescrise inca...

stiu ca m-a trezit vantul,
si in loc de raspuns,
am asezat un sarut pe obrajii lui si mai imbujorati,
lasandu-l sa il duca mai departe.

intr-o zi, o sa imi recunosc sarutul
pe aceleasi buze ale Viitorului
care mi-au trimis si zambetul 
strecurat, ca o taina, in povestea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu