Etichete

luni, 23 aprilie 2012

Doar o dorinta

Mi-am scris dorinta pe o frunza
si i-am dat drumul la vale pe rau...

Am agatat-o de aripa unei pasari
si am vazut-o inaltandu-se la cer...

Altadata am soptit-o unui puf de papadie
si ca o gratioasa balerina a dansat in aer...

Am pus-o intr-o ghinda de stejar
si m-am asezat langa ea sa o vad crescand...

Am ascuns-o intr-un vers micut,
cu increderea ca, din buze in buze, va ajunge departe...

Am asezat-o in coltul unei icoane
si i-am facut loc in altarul sufletului meu.

Acum o astept inapoi,
sa mi-o aduca raul,
sa mi-o trimita cerul,
sa mi-o scuture stejarul,
sa o aud intr-o poezie,
sau sa-mi zambeasca dintr-o icoana.

Si daca n-o sa vina inapoi la mine,
o sa incep sa o scriu pe o noua frunza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu